09/06/2026

Χάλκινο μετάλλιο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ταεκβοντό για τον Άρη Ψαρρό

Τεράστια επιτυχία για το Ελληνικό Ταεκβοντο

Μεγάλη επιτυχία για το ελληνικό Ταεκβοντό και τον Άρη Ψαρρό, ο οποίος κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ανδρών – Γυναικών που διεξάγεται στη Γερμανία, επιβεβαιώνοντας για ακόμη μία φορά πως αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα ονόματα του αθλήματος στην Ελλάδα.

Ο Έλληνας πρωταθλητής πραγματοποίησε εξαιρετικές εμφανίσεις στην κατηγορία των -54 κιλών, δείχνοντας αποφασιστικότητα, ποιότητα και αγωνιστικό χαρακτήρα απέναντι σε κορυφαίους αθλητές της Ευρώπης.

Στον πρώτο του αγώνα αντιμετώπισε τον Αζέρο Νταντασόβ, απέναντι στον οποίο επικράτησε με 2-0, παρουσιάζοντας από την αρχή τις μεγάλες δυνατότητές του στη διοργάνωση. Στη συνέχεια, στα προημιτελικά, βρέθηκε απέναντι στον Μολδαβό Ρόσκα και με ακόμη μία πειστική νίκη με 2-0 εξασφάλισε την πρόκριση στα ημιτελικά και παράλληλα μία θέση στο βάθρο των μεταλλίων.

Στον ημιτελικό ο Ψαρρός αντιμετώπισε τον Ισπανό Αχένιο σε έναν ιδιαίτερα ανταγωνιστικό αγώνα. Ο Έλληνας αθλητής πάλεψε μέχρι το τέλος, όμως λύγισε στις λεπτομέρειες με 2-1, κατακτώντας τελικά το χάλκινο μετάλλιο της διοργάνωσης.

Η νέα αυτή διεθνής διάκριση έρχεται να προστεθεί στις σημαντικές επιτυχίες του Άρη Ψαρρού, ο οποίος συνεχίζει να πρωταγωνιστεί στα μεγάλα ευρωπαϊκά και διεθνή τατάμι, κρατώντας ψηλά τη σημαία του ελληνικού Ταεκβοντό.