Ύστερα από κάλεσμα για αιμοδοσία από τον δάσκαλο Γιώργο Καριώτη, το αιματολογικό του Π.Γ.Ν. Ρίου γέμισε με αθλητές από το χώρο της πυγμαχίας και του kickboxing.
Οι αθλητές έδωσαν αίμα για την νεαρή μητέρα η οποία εξαιτίας της σπάνιας ασθένειας της χρειάζεται 12 μπουκάλες ημερησίως.
Ο γνωστός προπονητής κατά την αποχώρηση του από το νοσοκομείο δήλωσε :Δεν κάναμε τίποτα περισσότερο από αυτό που έπρεπε. Ευχαριστώ όλα τα παλικαριά που χωρίς δεύτερη σκέψη σπεύσανε αμέσως για να βοηθήσουν. Έδειξαν όλοι τους την πραγματική εικόνα ενός μαχητή, αθλητή και ανθρώπου

