Συνεχίζει να προσφέρει στα Μέσα τη δική του οπτική για το ενδεχόμενο να παίξει στο UFC White House ο Conor McGregor.
Κάποια στιγμή στο πρόσφατο παρελθόν είχε πει πως ζητάει 100.000.000 δολάρια και μερικές χρυσές βίζες για συγγενείς και φίλους.
Πλέον, προχώρησε νέα αποκάλυψη αναφορικά με το παιχνίδι, υπογραμμίζοντας ότι η δική του διαπραγμάτευση δεν γίνεται με το UFC, αλλά απευθείας με τον πρόεδρο Trump.
Μέχρι να γίνει πάντως η δουλειά -και αν γίνει- φαίνεται πως έχουμε να ακούσουμε πολλά.

