Η ελληνική αποστολή ολοκλήρωσε με απόλυτη επιτυχία την παρουσία της στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα 2026 στη Φρανκφούρτη, αποδεικνύοντας ότι η Ελλάδα παραμένει στην ελίτ του αθλήματος.
Ο Στέφανος Ξένος επέστρεψε στον θρόνο του, κατακτώντας το χρυσό Μετάλλιο στα -60kg με μια κυριαρχική εμφάνιση και το εμφατικό 7-0 στον τελικό.
Παράλληλα, ο Κωνσταντίνος Μαστρογιάννης κέρδισε το ασημένιο Μετάλλιο στα -84kg, μετά από έναν συγκλονιστικό τελικό που κρίθηκε στις λεπτομέρειες του senshu.
Την τριάδα των επιτυχιών συμπλήρωσε ο Γιώργος Μπαλιώτης με το χάλκινο μετάλλιο στα -67kg, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή του παρουσία στους κορυφαίους του κόσμου.

