17/06/2026

Oleksandr Usyk: «Κίνητρο για μένα η επιστροφή του Vasiliy Lomachenko στα ρινγκ»

Σπουδαία επιστροφή που επικροτεί ο Usyk

Την πλήρη στήριξή του στην απόφαση του συμπατριώτη του, Vasiliy Lomachenko, να επιστρέψει στην ενεργό δράση μετά από δύο χρόνια απουσίας, εξέφρασε ο παγκόσμιος πρωταθλητής βαρέων βαρών, Oleksandr Usyk. Ο Ουκρανός πυγμάχος δεν έκρυψε την ικανοποίησή του για την είδηση, τονίζοντας σε δηλώσεις του στο Matchroom Boxing πως μια τέτοια εξέλιξη είναι ιδιαίτερα θετική για το άθλημα.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του περιοδικού The Ring, ο Lomachenko (18-3, 12 KOs) στοχεύει σε μια αναμέτρηση με τον κάτοχο των τίτλων IBF και WBO στην κατηγορία junior lightweight, Emanuel Navarrete, ενώ επιθυμεί να αντιμετωπίσει αμέσως μετά και τον Gervonta Davis. Σημειώνεται ότι οι συζητήσεις για έναν αγώνα ανάμεσα σε Lomachenko και Davis είχαν ξεκινήσει το 2024, ωστόσο ο Ουκρανός είχε επιλέξει τότε να αποσυρθεί από την ενεργό δράση, αμέσως μετά τη νίκη του επί του George Kambosos για τον τίτλο IBF στην κατηγορία lightweight.

Ο Usyk (24-0, 15 KOs), ο οποίος προετοιμάζεται για την υπεράσπιση των ζωνών του απέναντι στον αστέρα του kickboxing Rico Verhoeven στην Αίγυπτο, υπογράμμισε τον καθοριστικό ρόλο που έπαιξε ο Lomachenko στη δική του επιτυχημένη πορεία στις κατηγορίες cruiserweight και heavyweight. Αναφερόμενος στα πρώτα του βήματα, ο Usyk θυμήθηκε τη στιγμή που ο Lomachenko κατέκτησε το χρυσό ολυμπιακό μετάλλιο, γεγονός που λειτούργησε ως έμπνευση για τον ίδιο ώστε να κυνηγήσει την αντίστοιχη διάκριση στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2012, χαρακτηρίζοντας τον συμπατριώτη του ως ένα διαρκές κίνητρο για την καριέρα του.