O Shakur Stevenson νίκησε πρόσφατα τον Edwin De Los Santos ωστόσο η μάχη αυτή ήταν από τις πιο αδιάφορες της χρονιάς σε επίπεδο θεάματος. Κάτι το οποίο διαπίστωσε και ο George Kambosos που από το καλοκαίρι κυνηγάει την μάχη με τον Αμερικανό.
Ο Shakur είχε δηλώσει πως δεν ενδιαφέρεται να παίξει με τον Έλληνα ομογενή. Ο Kambosos σχολίασε για την πρόσφατη αναμέτρηση του Shakur:
“Τουλάχιστον η Φόρμουλα 1 θα είναι συναρπαστική”.


