18/05/2024

Η σωστή προβολή των διοργανώσεων μπορεί να γεμίσει γήπεδα

Φτάνοντας προς το τέλος του καλοκαιριού και κάνοντας μία αποτίμηση για τους έξι πρώτους μήνες του 2016, διαπιστώνουμε έναν κοινό παράγοντα σχεδόν σε όλα τα event. Όσες διοργανώσεις έτρεξαν το θέμα προβολής με πλάνο, είχαν κόσμο στις διοργανώσεις τους.

Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα τόσο του Gods of War που έκανε πολύ καλή προβολή και δεν έπεφτε καρφίτσα στο ΔΑΪΣ, ανεβάζοντας τον πήχη ενώ και το No Limits παρά την ατυχία που είχε με το main event Μάρκου- Κακουμπάβα να χαλάει τελευταία στιγμή, είχε πολύ κόσμο. Αν αγωνιζόταν ο Μελέτης θα είχε τον διπλάσιο!

Το Kings Night, ήταν μία διοργάνωση τοπική της Ελευσίνας, κι όμως είχε πολύ περισσότερο κόσμο από πέρσι και πήγε περίφημα. Έχοντας μία προσωπική άποψη για τις συγκεκριμένες διοργανώσεις που αποτελέσαμε και εμείς μέρος της προσπάθειας προβολής, το πείραμα ήταν επιτυχημένο.

Η σημασία προβολής για ένα event είναι αυτή που μπορεί να σου φέρει κοινό. Το προϊον όταν το διαφημίζεις σωστά, θα προσεγγίσεις και τον ανάλογο κόσμο. Το αν θα τον κρατήσεις «ζεστό», είναι μία άλλη υπόθεση, όσον αφορά την δουλειά που θα κάνεις για το event, όπως η κάρτα, η οργάνωση μέσα στον χώρο και η άνεση του θεατή μέσα στο γήπεδο.

Βλέπουμε πολλές διοργανώσεις να αφήνουν πίσω τα λάθη του παρελθόντος, να μην καθυστερεί η έναρξη του event, να τελειώνει στη σωστή ώρα του, να μην υπάρχουν μακρόσυρτες παρουσιάσεις που δεν έχουν σχέση με το μαχητικό κομμάτι και πολλοί promoters επέλεξαν να μείνουν στην ουσία και αυτό βγήκε σε καλό.

Σίγουρα υπάρχουν μεγάλα περιθώρια βελτίωσης αλλά όπως και εμείς σαν μαχητικό πόρταλ μαθαίνουμε από τα λάθη μας, με το πέρασμα του χρόνου, κάτι ανάλογο συνέβη στην πλειοψηφία των διοργανωτών και  βλέπουμε μία πολύ καλύτερη εικόνα σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.