12/06/2026

“Είμαι ρεαλιστής γι΄αυτό θα κερδίσω”

Ο Saul Canelo Alvarez μίλησε πρώτος στην επίσημη συνέντευξη Τύπου της Νέας Υόρκης για τον αγώνα του με τον Floyd Mayweather… O Μεξικανός σταρ της πυγμαχίας υπογράμμισε ότι είναι ρεαλιστής γι’αυτόν ακριβώς το λόγο πιστεύει ότι θα κερδίσει τον αήττητο αντίπαλό του:

“Δεν είμαι οραματιστής ούτε ονειρεύομαι… Ξέρω καλά και τον εαυτό του και γνωρίζω ότι μπορώ να κερδίσω τον Floyd. Τον σέβομαι απόλυτα, αλλά η εποχή της βασιλείας του τελειώνει και η δική μου αρχίζει…”