Ο Saul Canelo Alvarez μίλησε πρώτος στην επίσημη συνέντευξη Τύπου της Νέας Υόρκης για τον αγώνα του με τον Floyd Mayweather… O Μεξικανός σταρ της πυγμαχίας υπογράμμισε ότι είναι ρεαλιστής γι’αυτόν ακριβώς το λόγο πιστεύει ότι θα κερδίσει τον αήττητο αντίπαλό του:
“Δεν είμαι οραματιστής ούτε ονειρεύομαι… Ξέρω καλά και τον εαυτό του και γνωρίζω ότι μπορώ να κερδίσω τον Floyd. Τον σέβομαι απόλυτα, αλλά η εποχή της βασιλείας του τελειώνει και η δική μου αρχίζει…”

