Χθες, πραγματοποιήθηκε η πρώτη μεγάλη συνάντηση του Floyd Mayweather με τον Saul Canelo Alvarez. Οι δύο πυγμάχοι θα αναμετρηθούν στις 14 Σεπτεμβρίου και ήδη έχουν ξεκινήσει το promotion της μάχης τους αρχής γενομένης από τη Νέα Υόρκη.
Δείτε ολόκληρη τη συνέντευξη Τύπου Μayweather – Canelo στη Νέα Υόρκη!

