Ολοκληρώθηκε με σημαντικές διακρίσεις η παρουσία του Α.Σ. Καράτε Οδυσσέας στο Παγκόσμιο Κύπελλο Νέων, ένα ιδιαίτερα υψηλού επιπέδου και απαιτητικό πρωτάθλημα.
Η ελληνική ομάδα κατέκτησε τρία χρυσά μετάλλια (Μπαλιώτης, Περγαλιά Α., Μωραΐτης) και δύο αργυρά (Παππά, Ζέρβου), ενώ αρκετοί ακόμη αθλητές σημείωσαν αξιόλογες επιδόσεις.
Η συνολική εμφάνιση επιβεβαίωσε τη συστηματική δουλειά των προπονητών του συλλόγου και την αγωνιστική ετοιμότητα των αθλητών σε διεθνές επίπεδο.
Την προσπάθεια στήριξαν γονείς και φίλοι, δημιουργώντας δυναμική παρουσία. Επόμενος σταθμός για τον σύλλογο είναι το διεθνές προπονητικό camp, 1–4 Ιουλίου. Διαβάστε αναλυτικά στο post:

