Στον τελικό των κατηγοριών τους έφτασαν η Σοφία και η Ιφιγένεια Κακαρέλη, συμμετέχοντας σε μία ακόμη επίσημη βαθμολογούμενη διοργάνωση G1 στο Λουξεμβούργο. Οι αθλήτριες του Α.Σ. Θησέας Αιτωλοακαρνανίας κατέκτησαν το έκτο τους μετάλλιο στην πρώτη τους χρονιά στην κατηγορία κορασίδων, ανεβαίνοντας στις κορυφαίες θέσεις της γενικής κατάταξης.
Το Διοικητικό Συμβούλιο του συλλόγου συγχαίρει τις αθλήτριες και τον προπονητή τους, Νίκο Κακαρέλη, για τη σταθερά ανοδική τους πορεία.

