Δράση για την ομάδα Τόλμη Κιλκίς στη διοργάνωση της ΕΤΑΒΕ.
Αναλυτικά η ανακοίνωση: «Στο δεύτερο προκριματικό πρωτάθλημα και ανοιχτό εγχρώμων ζωνών πρωτάθλημα τις Ένωσης Ταεκβοντό Βορείου Ελλάδος (ΕΤΑΒΕ) που διεξήχθη στο κλειστό γυμναστήριο Ωραιοκάστρου στις 11-12-13/Απριλίου 2025 συμμετείχε και ο Α.Σ ‘Η Τολμη’ Κιλκις με 11 αθλητές -ριες:
2ο Προκριματικό πρωτάθλημα
– Δεγκιάρη Διονυσία, -52, Αργυρό μετάλλιο
– Οικονόμου Παυλίνα, -57, 5η θέση
– Γιαχασίδου Ευτυχία, -52, 5η θέση
Ανοιχτό εγχρώμων ζωνών
– Ραφτόπουλος Απόστολος, Χρυσό μετάλλιο
– Αμοιρίδης Δημήτριος, Χάλκινο μετάλλιο
– Μπαμπατσιάνης Δημήτριος, 5η θέση
– Σιδηρόπουλος Μιχαήλ, 5η θέση,
– Κουσίδης Γεώργιος, 5η θέση
Συμμετείχαν επίσης οι:
– Τσαπαρίδης Γεώργιος
– Ξενίδης Δημήτριος
– Αναστασιαδης Βασίλειος
Συγχαρητήρια για τις διακρίσεις και την προσπάθεια όλων των αθλητών-ριών έδωσαν ο πρόεδρος του συλλόγου κ.Ζαμανόπουλος
Ιωάννης και οι προπονητές Λεμονίδης Γεώργιος, Λεμονίδης Σταύρος και Λεμονίδης Μιλτιάδης.



