29/11/2020

Διατροφή: Πέντε super foods που θα θωρακίσουν τον οργανισμό σου

Aυτές οι τροφές θα σε απογειώσουν

  • Η επιλογή των πρωταθλητών στον εξοπλισμό μαχητικών αθλημάτων

Η άσκηση και η διατροφή είναι οι μεγαλύτεροι σύμμαχοι στην προσπάθεια σου κατά των επιδημιών. Εμείς επιλέγουμε πέντε σούπερ τροφές που δεν πρέπει να λείπουν ποτέ από το διατροφολόγιο σου. Αναλυτικά:

Μανιτάρια

Τα μανιτάρια είναι μία σούπερ τροφή που θα πρέπει να υπάρχει στην διατροφή. Περιέχει βιταμίνη Α, κάλιο, φυτικές ίνες και πολλά αντιοξειδωτικά. Γενικότερα η κατανάλωση μανιταριών και λαχανικών συμβάλλει στην καλή υγεία και θωράκιση του οργανισμού

Τέλος παίζουν σημαντικό ρόλο για την πρόληψη μερικών τύπων καρκίνου.

Ελαιόλαδο

Στην Ελλάδα μπορούμε να πούμε ότι είμαστε τυχεροί διότι διαθέτουμε κορυφαίο ελαιόλαδο που είναι must για την υγεία. Το φυσικό έλαιο εξάγεται από τους καρπούς της ελιάς και είναι βασικό συστατικό της μεσογειακής διατροφής. Το ελαιόλαδο μειώνει την πιθανότητα καρδιακής πάθησης και κάποιων τύπων διαβήτη.

Περιέχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες με βιταμίνες Ε και Κ που αντιμετωπίζουν της κυτταρικές βλάβες του οργανισμού από το οξειδωτικό στρες.

Γιαούρτι

Αν ρίξετε μία ματιά σε διατροφές αθλητών, όπως ο Conor McGregor δεν λείπει το Ελληνικό γιαούρτι. Το γιαούρτι φτιάχνεται από το γάλα περιέχει πρωτεΐνη, κάλλιο, βιταμίνη B και προβιοτικά. Βοηθάει στην μείωση της χοληστερόλης, την χαμηλή πίεση, και άλλα. Εναλλακτικές λύσεις είναι το γάλα καρύδας, ρυζιού. 

Ξηροί καρποί

Οι ξηροί καρποί έχουν πρωτεΐνη και καλά λίπη. Βοηθούν στην υγεία της καρδιάς και είναι σημαντικά για την διατροφή μας. Οι ξηροί καρποί θα πρέπει να τρώγονται ανάλατοι και μέτρια ψημένοι. Καλές επιλογές είναι τα καρύδια, αμύγδαλα, κάσιους, φιστίκια. 

Αυγά

Τα αυγά είναι παρεξηγημένα καθώς παλαιότερα επικρατούσε η πεποίθηση πως πρέπει να καταναλώνονται με φειδώ διότι προκαλούν χοληστερίνη, αλλά δεν θα πρέπει να λείπουν από την διατροφή.

Είναι μία από τις πιο υγιεινές και θρεπτικές τροφές. Διαθέτει βιταμίνη Β, Α, σίδηρο και άλλα. Είναι μεγάλη πηγή πρωτεΐνης και προστατεύει ακόμα και την υγεία του ματιού.

Έξι με δώδεκα αυγά την εβδομάδα είναι καλή ποσότητα. Το ασπράδι του αυγού διαθέτει την καλή χοληστερόλη και έτσι μειώνει την πιθανότητα καρδιακού επεισοδίου.