Α.Σ Ανδρεία

Tae Kwon Do / Boxing / Kickboxing
Διεύθυνση: Πανεπιστημίου 192,Πάτρα
Τηλ.: 2610 422 405
Κιν.: 6932 193 214

TAE-KWON-DO

Το ΤΑΕ KWONDO (TKD) είναι μια αρχαία πολεμική τέχνη που αναπτύχθηκε στη Κορέα πριν 2000 χρόνια περίπου.

Ξεκίνησε σαν στρατιωτική τέχνη στην Κορέα και κατέληξε να είναι σήμερα ένα από τα πιο δημοφιλή σπορ πολεμικών τεχνών στον κόσμο. Ακριβώς επειδή δεν αποβλέπει μόνο στην αυτοάμυνα, αλλά γυμνάζει και ξεκουράζει τον πολυάσχολο σύγχρονο άνθρωπο θεωρείτε μια από τις πιο κατάλληλες ασκήσεις για μια σωστή σωματική και ψυχική διάπλαση.

Υπάρχει ουσιαστική διαφορά με τα διάφορα αθλήματα που δεν έχουν σχέση με το TKD. Εκεί έχουμε απλή εξάσκηση που γίνετε απλός για χόμπι, το δε αποτέλεσμα προκύπτει από τη νίκη ή την ήττα. Στο TKD όμως ο σκοπός εκτός των παραπάνω σε υψηλότερο επίπεδο, είναι η αυτοάμυνα και το αποτέλεσμα μπορεί να γίνει αντιληπτό στη καθημερινότητα.

Το TKD είναι τεχνικές άμυνας και επίθεσης με πολλούς συνδυασμούς κτυπημάτων χρησιμοποιώντας τα πόδια και τα χέρια με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη κινητικότητα.

Το TKD είναι ένας τρόπος ζωής, αν και έχει εισαχθεί πρόσφατα στο δυτικό κόσμο είναι επί αιώνες ένα ολοκληρωμένο κομμάτι της Κορεάτικης κοινωνίας. Δεν είναι μόνο ένα σπουδαίο κομμάτι της Κορεάτικης μόρφωσης και κληρονομίας, αλλά είναι ακόμη μια πολεμική τέχνη που εφαρμόζεται σε όλη την Κορέα στα στρατιωτικά γυμνάσια, στα σχολεία και σε όλα τα εκπαιδευτικά ιδρύματα και Πανεπιστήμια.

Μεταφρασμένο κυριολεκτικά TAE KWON DO σημαίνει TAE (πόδι) είναι ο προσδιορισμός για όλες τις τεχνικές με τα πόδια, KWON (χέρι) είναι ο προσδιορισμός για όλες τις τεχνικές με τα χέρια, DO (μυαλό) ο δρόμος και ο τρόπος με τον oποιο κάποιος μπορεί να πορευτεί στη ζωή του

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ TAE KWON DO

Το TKD είναι κάτι παραπάνω από μια τέχνη αυτοάμυνας. Είναι μια φυσική έκφραση της ανθρώπινης θέλησης για επιβίωση. Δίνει στον άνθρωπο την ευκαιρία να ζήσει με υγεία, καθαρό μυαλό, ψυχική δύναμη, αισιοδοξία, αγάπη και σεβασμό για τον συνάνθρωπο του. Βοηθά να προσαρμοστεί πιο εύκολα στο σημερινό κοινωνικό περιβάλλον.

ΚΑΝOΝΤΑΣ ΤΑΕ ΚΒΟ ΝΤΟ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΟΥΜΕ :

•          Αυτοκυριαρχία.

•          Υπομονή.

•          Θάρρος.

•          Αυτοπεποίθηση.

•          Ηθική συνείδηση.

•          Κοινωνικό συναίσθημα.

•          Ομαδικό πνεύμα – Συνεργασία.

•          Ισχυρή βούληση. (Δυνατή θέληση)

Κάθε αθλητής του TKD μέσα από τη σωστή καθοδήγηση και εκμάθηση μπορεί να αποκτήσει:

•          Εμπιστοσύνη στον εαυτό του.

•          Αυτογνωσία.

•          Ψυχοπνευματικη ισορροπία.

•          Ανάπτυξη των φυσικών ικανοτήτων (δύναμη, αντοχή, συναρμογή, ταχύτητα, ευκινησία, ισορροπία και σωματική ετοιμότητα).

•          Επιτυχίες στον αγωνιστικό χώρο.

•          Εκτίμηση και αναγνώριση των ικανοτήτων του από τους συν ανθρώπους του.

 

KICK-BOXING  είναι μαχητικό άθλημα που συνδυάζει πυγμαχία και λακτίσματα. Έλκει την καταγωγή του απ την ταυλανδέζικη πυγμαχία και είναι ευρύτατα διαδεδομένο σε όλο τον κόσμο λόγω της πρακτικότητας και της αποτελεσματικότητάς του. Η προέλευση του είναι απ’ την Ιαπωνία και τη Βόρεια Αμερική, και περιλαμβάνει τις τεχνικές της πυγμαχίας και λακτίσματα απ το karate και το taekwondo.

Στην δεκαετία του 1970 άρχισαν να διεξάγονται οι πρώτοι αγώνες kickboxing, ενώ το 1977 ιδρύθηκε και η παγκόσμια ομοσπονδία του αθλήματος, η World Kickboxing Association (WKA). Το αγωνιστικό kickboxing χωρίζεται στο ερασιτεχνικό kickboxing, στο οποίο οι αθλητές φοράνε προστατευτικά, και στο επαγγελματικό όπου δεν επιτρέπεται η χρήση τους.

Στον Σύλλογο μας η εκπαίδευση είναι βασική και διαρκής . Αν ακολουθήσουμε αυτό θα είμαστε σε μια καλή φυσική κατάσταση , θα είμαστε έτοιμοι να χτυπάμε , αλλά πάνω απ όλα να αμυνόμαστε!!!

ΑΥΤΟΑΜΥΝΑ  η αποτελεσματική αντίδραση σε αιφνίδια επίθεση που δεν υπάρχουν περιθώρια για λάθη. Η εκπαίδευση περιλαμβάνει τεχνικές με μαχαίρι-τεχνικές με ρόπαλο-επίθεση από πίσω-επίθεση από εμπρός-πιασίματα από πίσω-πιασίματα από εμπρός κτλ.  Οι καιροί που διανύουμε είναι επικίνδυνοι. Για το λόγο αυτό επισκεφτείτε τον Α.Σ Ανδρεία για να είστε σίγουροι-ες ότι θα υπερασπιστείτε αποτελεσματικά την σωματική σας ακεραιότητα . Αυτοάμυνα μπορούν να κάνουν όλοι σε κάθε ηλικία .

AEROBIC  είναι άσκηση αεροβικής γυμναστικής . Συνδυάζετε με στέπ , με μουσική και πάντα είμαστε κάτω από τις εντολές και εποπτεία των έμπειρων και πτυχιούχων γυμναστών μας . Χωρίζετε σε δύο τύπους ελεύθερο αερόμπικ και το χορογραφημένο αερόμπικ . Με το αερόμπικ επιτυγχάνουμε δύο βασικά πράγματα για τον οργανισμό μας . Πρώτον διατηρούμαστε σε καλλίγραμμη κατάσταση σωματικά και δεύτερον επιτυγχάνουμε την απώλεια βάρους μέσο της αερόβιας προπόνησης .

Στον Σύλλογο μας και μόνο διδάσκεται ΗΙΙΤ με απλά λόγια διαλειμματα προπόνηση που περιλαμβάνει εναλλαγές έντονης προσπάθειας με διαλειμματα χαμηλής προσπάθειας η ενδυνάμωσης (αναερόβια). Μερικά από τα οφέλη της ιδιαίτερης αυτής προπόνησης είναι καύση περισσότερου λίπους και ιδιαίτερα στα σημεία που δε καίγεται εύκολα ,αύξηση μυϊκής μάζας ,αύξηση του μεταβολισμού ώστε να καις 9 φορές περισσότερο για 24 ώρες μετά ,λιγότερος χρόνος προπόνησης και όχι παραπάνω από 2-3 φορές τη εβδομάδα που σημαίνει ότι όλοι μπορούν να αφήσουν τις δικαιολογίες ότι δε προλαβαίνουν και τέλος πιο γυμνασμένη και υγεία καρδιά που οφείλεται στην μείωση της αρτηριακής πίεσης και στην αύξηση της καλής χοληστερόλης.

YOGA  έχει πολλές ερμηνίες  . Εμείς θα δώσουμε τις κυριότερες , όπου και με αυτές θα ασχοληθούμε στα μαθήματα μας . Για τον έλεγχο : ( να μπορώ να έλεγχο νου και σώμα ) να ζυγό: ( να μπορώ να ισορροπώ νου και σώμα κατά την άσκηση )   να ενώσει : ( να καταφέρω να ενώσω το νου και το σώμα γιατί χωρίς κάποιο από τα δύο δεν μπορώ να είμαι ολοκληρωμένη προσωπικότητα )   περισυλλογή : ( να ηρεμώ και να αναλύω , αλλά και να στοχάζομαι πάνω σε αυτά που βιώνω . Ακόμα αυτό που επιτυγχάνουμε μέσα από την ενασχόλησή μας με την γιόγκα είναι η ενδυνάμωση , η ευλυγισία ( μέσω των διατατικών και ασκήσεων στήριξης που γίνονται ) . Τέλος το σημαντικότερο είναι η  ενεργοποίηση του μεταβολισμού. Μεταβολισμός που δεν λειτουργεί κανονικά σημαίνει συσσώρευση λίπους  άρα αύξηση βάρους .

Ελάτε να γνωρίσετε την πραγματική yoga…σε έναν χώρο ειδικά διαμορφωμένο για το μάθημα αυτό!!!

ΡΥΘΜΙΚΗ  είναι ένα άθλημα αποκλειστικά γυναικείο και εκτελείται τόσο ατομικά όσο και ομαδικά. Στις αρχές της δεκαετίας του 40 εμφανίζεται με την αγωνιστική της μορφή και δημιουργείται το άθλημα της Ρυθμικής Γυμναστικής, που τα πρώτα χρόνια ονομαζόταν Μοντέρνα Γυμναστική.

Αναγνωρίσθηκε από τη Διεθνή Ομοσπονδία το 1961 και εισήχθη στο Πρόγραμμα των Ολυμπιακών Αγώνων μόλις το 1984 για το Ατομικό και το 1996 για το Ομαδικό.

Οι αθλήτριες αγωνίζονται σε ένα τάπητα διαστάσεων 13χ 13 μ. πάντα με τη συνοδεία μουσικής σε προγράμματα με Σχοινάκι, Στεφάνι, Μπάλα, Κορύνες και Κορδέλα. Η διάρκεια των προγραμμάτων είναι 1:15-1:30 για το Ατομικό, και 2 15-2 30 για το Ομαδικό.

Στον Σύλλογό μας είναι απόλαυση για τα μικρά παιδιά μιας και μαθαίνουν να συνεργάζονται να υπακούν και να κατακτούν τους στόχους τους.

 

ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΑΡΑΔΙΔΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΕ ΩΡΕΣ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΑΣ !!!!!! ( ΚΑΙ ΣΤΟ TAEKWONDO )