Τρόποι για να αποκτήσεις ταχύτητα στα χτυπήματα σου

Τρόποι για να αποκτήσεις ταχύτητα στα χτυπήματα σου

Γράφει ο φυσικοθεραπευτής: Νάσος Κουτσουραδής- physioathens.gr

Δεν γίνεται να μην μείνεις με το στόμα ανοιχτό, όταν βλέπεις αγώνα του Μοχάμετ Άλι και ενώ ο αντίπαλος πασχίζει να τον πετύχει, εκείνος τον αποφεύγει με άνεση και στη συνέχεια τον ξυλοφορτώνει με 3-4 χτυπήματα που δεν προλαβαίνει να δει από πού του έρχονται!

Εσύ τι κάνεις για να γίνεις πιο γρήγορος;

Οι Παρακάτω τρόποι σου δείχνουν τον δρόμο της ταχύτητας!

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ!

Τα πάντα ξεκινάνε από τη συνεργασία του εγκεφάλου με τα μάτια. Όσο πιο γρήγορα επεξεργάζονται τα οπτικά ερεθίσματα στον εγκέφαλο τόσο πιο άμεσα δίνονται οι εντολές της κίνησης στο σώμα. Βάλε λοιπόν στην προπόνηση σου ασκήσεις με την two side bag. Συγκέντρωσε το βλέμμα σου πάνω της, δωσ’ της ένα χτύπημα και προσπάθησε να μην χάσεις καμία ταλάντωση από τα μάτια σου. Ανά 20 δευτερόλεπτα χτύπα τη δυνατά και συνέχισε να την κοιτάς. Εκείνη την ώρα μην σκέφτεσαι που βρίσκεσαι, προσπάθησε να μην ακούς τον θόρυβο και όλη σου η προσοχή να βρίσκεται στην κίνηση της two side bag.

Σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα και όταν έχεις συνηθίσει να κοιτάς αυτή τη γρήγορη κίνηση τα χτυπήματα του αντιπάλου θα τα βλέπεις σε αργή κίνηση όπως το MATRIX και ο εγκέφαλος σου θα δίνει άμεσες εντολές για να χτυπάς πιο γρήγορα!

ΜΕΙΝΕ ΧΑΛΑΡΟΣ

Ταχύτητα και σφίξιμο δεν πάνε μαζί. Πρέπει μέσα στο ρινγκ οι κινήσεις σου να είναι αέρινες και οι μυς σου έτοιμοι να χτυπήσουν. Αν όλο σου το σώμα είναι σε κατάσταση πίεσης αυτόματα γίνεσαι ανελαστικός και δύσκαμπτος. ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΜΩΣ: Μην μπερδέψεις το ΧΑΛΑΡΟΣ με το ΚΟΙΜΙΣΜΕΝΟΣ!

Όπως είπαμε και πριν, τα μάτια πρέπει να αναγνωρίζουν κάθε ερέθισμα που παίρνουν, ο εγκέφαλος να αποφασίζει την επόμενη κίνηση και οι χαλαροί μυς να ενεργοποιούνται και να την εκτελούν. Η ταχύτητα του χτυπήματος έχει να κάνει πολύ με την κατάσταση των μυών. Σφιχτοί μυς….αργό χτύπημα! Χαλαροί και πανέτοιμοι μυς….γρήγορο χτύπημα. Απλά τα πράγματα νομίζω!

ΧΤΥΠΗΜΑ ΚΑΙ ΑΝΑΣΑ

Ποιος δε θυμάται τις πρώτες μέρες του στο ρινγκ που με μια ανάσα προσπαθούσε να βγάλει δέκα χτυπήματα και σε 3 λεπτά είχε εξαντληθεί και σταματούσε! Παρολαυτά, ο τρόπος αναπνοής απασχολεί και έμπειρους αθλητές που λόγω του αγωνιστικού στρες ξεχνάνε να ξεφυσάνε σε κάθε χτύπημα, με αποτέλεσμα προς το τέλος του αγώνα να μην μπορούν να σηκώσουν τα χέρια τους. Πέρα όμως από το θέμα της αντοχής, οι αναπνοές επηρεάζουν την ταχύτητα. Οι μυς για να κινηθούν χρειάζονται οξυγόνο. Αν κρατάς την ανάσα σου τους το στερείς. Ένα αμάξι που θέλει να πηγαίνει γρήγορα θέλει και πολύ καύσιμο και σε αυτή την περίπτωση είναι το οξυγόνο. Μάθε λοιπόν, ο αριθμός των χτυπημάτων σου να είναι ίσος με τον αριθμό των αναπνοών σου!

 

Για διευκρινίσεις ή απορίες ρωτήστε τον φυσικοθεραπευτή Νάσο Κουτσουραδή στο παρακάτω link:http://www.physioathens.gr/contact/askme.html