10/12/2019

Tροφές που θα…boostάρουν την ενέργεια σου για να πυγμαχείς

Τι πρέπει να τρως για να είσαι ταύρος;

  • Η επιλογή των πρωταθλητών στον εξοπλισμό μαχητικών αθλημάτων

Η διατροφή για την απόδοση στην προπόνηση είναι πολύ σημαντική καθώς παίζει ρόλο τόσο στην ενέργεια του αθλητή όσο και στην αποθεραπεία του σώματος.

Παρακάτω προτείνουμε μερικές τροφές που απαραιτήτως πρέπει να καταναλώνει ένας πυγμάχος. 

Φυσικοί Υδατάνθρακες

Οι υδατάνθρακες μπορούν να βελτιώσουν την απόδοση σας στην προπόνηση. Επίσης καθυστερούν την κόπωση των μυών. Έτσι ο πυγμάχος μπορεί να αθλείται σε μεγαλύτερη ένταση. Μερικά παραδείγματα τροφών είναι: Ψωμί, φρούτα, φακές, μέλι, γάλα. 

Omega 3

Η συγκέντρωση και διανοητική σκληρότητα σε ένα τόσο δύσκολο άθλημα είναι απαραίτητη. Σύμφωνα με έρευνες οι τροφές που είναι πλούσιες σε Omega 3 συμβάλλουν τα μέγιστα σε αυτό.

Επίσης μειώνεται ο μυικός πόνος και η απώλεια μυών. Πλούσιες τροφές σε Omega 3 είναι: Σολωμός, μπακαλιάρος, στρείδια, σαρδέλες, γαύρος, συκώτι, χαβιάρι. 

Πρωτεΐνη

Η πρωτεΐνη είναι ο σύμμαχος του αθλητή για την αντοχή του στην προπόνηση. Η επίπονη και μακρά προπόνηση, οδηγεί στην καταπόνηση των μυών και τους τραυματισμούς. Η πρωτεΐνη συμβάλλει στην συντήρηση, «επισκευή» και ανάπτυξη των μυών. Μερικές τροφές είναι: Αυγά, αμύγδαλα, στήθος κοτόπουλο, γιαούρτι.

Ρεσβερατρόλη

Η ρεσβερατρόλη είναι αντιοξειδωτική και αποτρέπει κινδύνους όπως η υπέρταση και ο διαβήτης. Πέραν τούτου όμως οι γιατροί το αποκαλούν ως μόριο θαύματος διότι βοηθάει στον συντονισμό της κίνησης και την ισορροπία.

Η έλλειψη κινητικότητας και ο μειωμένος συντονισμός μπορεί να φρενάρει τις επιδόσεις του πυγμάχου. Η λήψη λοιπόν της ρεσβερατρόλης είναι σημαντική. Μπορείτε να την βρείτε σε τροφές όπως: Σταφύλια, μαύρη σοκολάτα, φιστίκια.