Σκιαμαχία με βάρη: Πόσο μπορεί να σε ωφελήσει

Σκιαμαχία με βάρη: Πόσο μπορεί να σε ωφελήσει

Μία κλασική άσκηση που συναντάμε σε πολλά πυγμαχικά γυμναστήρια είναι η σκιαμαχία σε συνδυασμό με βαράκια.


Πάμε να δούμε πόσο μπορεί να ωφελήσουν τον ασκούμενο.

Η σκιαμαχία με βαράκια μπορεί να δυναμώσει τους ώμους και ίσως κάνει τα χέρια πιο ανθεκτικά ώστε να τα κρατάει ο πυγμάχος ψηλά. Όσον αφορά όμως την ταχύτητα και την δύναμη των χτυπημάτων δεν μπορούν να βοηθήσουν πολύ.

Αν σε γενικές γραμμές η αντοχή είναι μέτρια ίσως υπάρχουν μικρά οφέλη. Όμως τα ίδια οφέλη θα μπορούσε να έχει ένας πυγμάχος, κάνοντας διαφορετικού τύπου ασκήσεις όπως push ups.

Αν πάλι έχει καλή αντοχή ήδη, η σκιαμαχία με βάρη δεν θα ωφελήσει ιδιαίτερα. Παίζει επίσης σημαντικό ρόλο ο εκάστοτε πυγμάχος πως χτυπάει. Αν χτυπάει κυρίως με την δύναμη των χεριών ή των ώμων θα έχει κάποια μικρά οφέλη. Αν είναι όμως μαχητής που χτυπάει με τον κορμό και γενικά έχει χαλαρά χέρια, δεν θα βοηθήσουν τα βάρη.

Ούτως ή άλλως τα περισσότερα χτυπήματα ενός πυγμάχου πρέπει να προέρχονται από τα πόδια και τον κορμό για να είναι αποτελεσματικά. Ο ιδανικός τρόπος είναι κάθε άσκηση να γίνεται ξεχωριστά. Η σκιαμαχία έχει στόχο να αυξήσει την ταχύτητα και να τελειοποιήσει την τεχνική του πυγμάχου. Τα βάρη από την άλλη να δυναμώσουν.

Οι ασκήσεις αντίστασης μπορούν να γίνουν ξεχωριστά από το πυγμαχικό κομμάτι και να εξυπηρετούν τον ακριβή σκοπό τους.