01/06/2020

Προπόνηση στο σπίτι: Επτά γύροι με συνδυασμούς για όλους από τον Δημήτρη Ξερικό

Ένας πολύ ωραίος οδηγός από τον προπονητή του Golden Corner για τις ημέρες της καραντίνας

Η προπόνηση θα πρέπει να συνεχίζεται στο μέτρο του δυνατού και στην περίοδο της καραντίνας. Ο Δημήτρης Ξερικός μας προτείνει ένα πρόγραμμα επτά γύρων που περιλαμβάνει συνδυασμούς που μπορείτε να κάνετε είτε με αλτήρες είτε στον σάκο για να κρατηθείτε σε εγρήγορση. 

Πάμε να δούμε τα tips του προπονητή πυγμαχίας από το Golden Corner:

Zέσταμα: Eπτά λεπτά σκοινάκι, τρία σετ σανίδα(1 λεπτό), στρέτσινγκ(ανοίγματα).

Πρώτος γύρος: Όλα τα χτυπήματα με την σειρά(ντιρέκτ, κροσέ, άπερκατ) αφού πρώτα έχει προηγηθεί προσποίηση και στο τέλος άμυνα. 

Δεύτερος γύρος: 1 άμυνα, 1,2(Αριστερό ντιρέκτ, άμυνα, Αριστερό-δεξί ντιρέκτ). Στην συνέχεια 1,2(Αριστερό-δεξί ντιρέκτ) άμυνα 2(Δεξί ντιρέκτ). Σε όλες τις άμυνες είναι ενεργά τα πόδια(πλάγιο βήμα, βήμα πίσω).

Τρίτο γύρος: 2,1(Δεξί-αριστερό ντιρέκτ) άμυνα 1,2(Αριστερό-δεξί ντιρέκτ). Στην συνέχεια 2(Δεξί ντιρέκτ) άμυνα 1,2(Αριστερό-δεξί ντιρέκτ). Πάντα κοιτάμε εκεί που χτυπάμε και τα χέρια επιστρέφουν πάντα μετά τα χτυπήματα στην θέση τους.

Τέταρτος γύρος: 1,1,2(Διπλό αριστερό-δεξί ντιρέκτ) . Στην συνέχεια 1,2,3(Αριστερό-δεξί ντιρέκτ, Αριστερό κροσέ) και μετά 2,1,2(Δεξί-αριστερό-δεξί ντιρέκτ). Στον συνδυασμό αυτό των τριών χτυπημάτων έχει σημασία η σωστή κατανομή δύναμης και πάντα μετά τον συνδυασμό ακολουθεί μία άμυνα. 

Πέμπτος γύρος: Koντινή απόσταση όπου περιλαμβάνει μόνο άπερκατ και κροσέ. Σπάσιμο 3,6(Αριστερό κροσέ-Δεξί άπερκατ), σπάσιμο 6,3(Δεξί άπερκατ-αριστερό κροσέ), άμυνα, 6,3,6(Δεξί άπερκατ-αριστερό κροσέ-δεξί άπερκατ) άμυνα, 3,6,5(Αριστερό κροσέ, δεξί άπερκατ, αριστερό άπερκατ). 

Έκτος και έβδομος γύρος είναι μία επανάληψη των παραπάνω σε πιο ελεύθερο στυλ.

Έξτρα ασκήσεις: Κοιλιακοί(με χτυπήματα), push ups, squats με jabs(3 σετ, 15 έως 20 επαναλήψεις).

Αποθεραπεία: Χαλαρό σκοινάκι, διατάσεις.

Υποσημείωση: Το σαγόνι πάντα είναι μέσα, οι συνδυασμοί γίνονται προς όλες τις πλευρές, καλές επιστροφές των χεριών και καλή ισορροπία. Οι γύροι είναι τρίλεπτοι με ένα λεπτό ξεκούραση.