Γυμνάσου σαν τον Joshua: Αυτά είναι τα «μυστικά» του κορυφαίου heavyweight του πλανήτη

Γυμνάσου σαν τον Joshua: Αυτά είναι τα «μυστικά» του κορυφαίου heavyweight του πλανήτη

Ο Anthony Joshua έχει κατηγορηθεί αρκετές φορές από τους αντιπάλους του, πως το σώμα του δεν θυμίζει πυγμαχικό αλλά περισσότερο «γυμναστηριακό».


Το point της υπόθεσης όμως είναι πως παραμένει μέχρι σήμερα αήττητος και όποιον βρει μπροστά του τον…κατεβάζει(συνήθως).

Ο Joshua είναι από τους αθλητές που δεν συνηθίζει να απουσιάζει από γυμναστήριο και σε κάθε ευκαιρία «τιμά» τα βάρη. Πάμε να δούμε μερικές από τις αγαπημένες ασκήσεις του.

Άρσεις θανάτου με το ένα πόδι σε έκταση(3 σετ, 8 επαναλήψεις)

Η ισορροπία και η δύναμη των ποδιών έχει μεγάλη σημασία για να χτυπά κανείς δυνατά, αφού η γροθιά παίρνει ώθηση από την βάση και τα πόδια.

Chess not checkers! I’ve made my move 🎲 #AJBXNG

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Anthony Joshua (@anthony_joshua) στις

Δύο λεπτά κρέμασμα

Ο λόγος που το κάνεις αυτό είναι για στρέτσινγκ και όχι για ενδυνάμωση ώστε να φτάνει το αίμα παντού.

Sorry for not posting in a while.. I’ve just been hanging around waiting for a signature #AJBXNG

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Anthony Joshua (@anthony_joshua) στις

Σκιαμαχία στην άμμο(5 γύροι 3 λεπτά)

Έχετε δοκιμάσει σίγουρα στην παραλία να κάνετε σκιαμαχία. Είναι δύο φορές πιο δύσκολο, τα πόδια είναι βαριά όμως γυμνάζεσαι πιο αποτελεσματικά. Τα πόδια δυναμώνουν ενώ την ιδέα πήρε ο Joshua από τους Βραζιλιάνους ποδοσφαιριστές που λιώνουν στο beach soccer, εξ’ ου και οι επιδόσεις τους.

No sun, sea & strawberry daiquiris… Just rain, pain & sand grains 🤜🏾🏝 #AJBXNG

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Anthony Joshua (@anthony_joshua) στις

Με βάρος κάτω απ’ το νερό

Ένα βάρος 20 κιλών συνοδεύει τον Antony Joshua στις βουτιές του στην πισίνα. Δυσκολεύεται και φτάνει στα όρια του στον πάτο της πισίνας, ωστόσο είναι κάτι που συμβαίνει συχνά και πάνω στο ρινγκ.

Είναι η στιγμή που πιέζει ο αντίπαλος και πρέπει να έχεις εκτός από σωματικές και ψυχικές αντοχές. Το βάρος το σπρώχνει για 25 μέτρα κάτω απ’ το νερό.

Taking training to new depths💧

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Anthony Joshua (@anthony_joshua) στις

Κρατήματα με τον λαιμό

Την άσκηση αυτή συναντάμε στην προπόνηση των παλαιστών ωστόσο και οι πυγμάχοι είναι απαραίτητο να γυμνάζουν τον λαιμό και τον αυχένα τους. Την άσκηση αυτή έκανε πρώτος ο Mike Tyson. To κάνεις όσο αντέχεις.

פNXqſ∀# ǝʌᴉʇɔǝdsɹǝԀ

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Anthony Joshua (@anthony_joshua) στις

Δύο φορές την εβδομάδα σε χειροπρακτικό

Είναι πολύ σημαντική η αποθεραπεία του σώματος και ο Joshua δεν χάνει τις δύο συνεδρίες την εβδομάδα. Πάντως είναι σημαντικό τουλάχιστον μία φορά τον μήνα να…τρως ξύλο, από τον χειροπρακτικό.

R&R⌛️#AJBXNG

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Anthony Joshua (@anthony_joshua) στις