24/10/2020

Η πανίσχυρη προπόνηση των παλαιστών απαιτεί κόπο και…αίμα

Αν μιλάμε για τέρατα εννοούμε αυτούς (ΒΙΝΤΕΟ)

  • Η επιλογή των πρωταθλητών στον εξοπλισμό μαχητικών αθλημάτων

Μία από τις πιο σκληρές και απαιτητικές προπονήσεις στον αθλητισμό είναι αυτή των παλαιστών. Οι συγκεκριμένοι αθλητές πέραν του αθλήματος τους(τεχνικές, γυμναστική) θα πρέπει απαραιτήτως για να διατηρούνται σε καλή κατάσταση να ανοίξουν την γκάμα των επιλογών τους.

Έτσι θα δούμε συχνά παλαιστές να κολυμπούν, να κάνουν τζόκινγκ, ποδήλατο και άλλες πολλές αεροβικές ασκήσεις που θα βελτιώσουν την φυσικής τους κατάσταση. 

Κατά την διάρκεια των προπονήσεων και των αγώνων, οι παλαιστές χρησιμοποιούν σχεδόν όλο τους το σώμα. Αυτό σημαίνει πως πρέπει να γυμνάζονται ακατάπαυστα. Όσο περισσότερο παλεύουν τόσο πιο πολύ αυξάνεται η καρδιακή αντοχή τους. Μετά τις προπονήσεις πρέπει απαιραιτήτως να ενυδατώνονται και γενικότερα να τρέφονται επαρκώς. 

Ένας παλαιστής μπορεί να ξεκινήσει τις προπονήσεις σε πολύ νεαρή ηλικία(4-5 ετών). Ο λόγος είναι πως όσο πιο νωρίς μπουν στην πάλη τόσο πιο εύκολο είναι να βελτιωθούν σε πολλά επίπεδα(πχ. συντονισμός, πειθαρχία). Στο συγκεκριμένο σπορ το κομμάτι της προσωπικότητας του αθλητή είναι μείζονος σημασίας. 

Επίσης θα δούμε πολλά κοινά στις προπονήσεις των παλαιστών και των πυγμάχων στο κομμάτι της γυμναστικής ακόμα και των τεχνικών(κλιντσ). 

Μερικές συνηθισμένες ασκήσεις που βλέπουμε στους παλαιστές:

Squat με βάρος, Ολυμπιακές άρσεις,μονόζυγο,εκτάσεις ποδιών, ασκήσεις με βαράκια,ασκήσεις για τις γάμπες, τον λαιμό,Bench Press,Άρσεις θανάτου. Δείτε ένα χαρακτηριστικό βίντεο από προπονήσεις παλαιστών.