Η ιδανική άσκηση των «300 Kettlebell” για παλαιστές

Η ιδανική άσκηση των «300 Kettlebell” για παλαιστές

Το παλαιστικό κομμάτι είναι ιδιαίτερο απαιτητικό σε επίπεδο προπόνησης και θα πρέπει στο πρόγραμμα να μπαίνουν ασκήσεις δύναμης, φυσικής κατάστασης που αφορούν όλο το σώμα. 


Τα Kettlebell είναι τα βάρη με την λαβή, που μπορείς να βρεις σε κάθε γωνιά του γυμναστηρίου και είναι αρκετά υποτιμημένα καθώς δεν χρησιμοποιούνται συχνά. Ωστόσο το πρόγραμμα των 300 επαναλήψεων σε τέσσερις διαφορετικές ασκήσεις που θα δείτε παρακάτω μπορούν να βελτιώσουν τις επιδόσεις σας στο μάξιμουμ.

 Kettlebell swing(50 επαναλήψεις το κάθε χέρι με δύο κιλά) 

Kettlebell squat(50 επαναλήψεις)

Κettlebell Clean and Sprawl (50 επαναλήψεις)

Clean and press(50 επαναλήψεις το κάθε χέρι)