22/09/2020

Οι δύο αγαπημένες ασκήσεις των Σοβιετικών για «χτίσιμο» δύναμης

Δύο ασκήσεις που πρέπει να εντάξεις στο πρόγραμμα σου

  • Η επιλογή των πρωταθλητών στον εξοπλισμό μαχητικών αθλημάτων

O  personal και weight trainer Γιώργος Κατσιμπίρης μας προτείνει σήμερα δύο ασκήσεις για την ενδυνάμωση του σώματος που προτιμούν οι σοβιετικοί. 

Στην πρώτη(one arm swing clean press and rotate με kettlebell) κερδίζεις δύναμη, ενέργεια, ισορροπία για τα μαχητικά αθλήματα. Συχνά βλέπουμε αθλητές του UFC να την εντάσσουν στην κυκλική τους προπόνηση. Οκτώ έως 12 επαναλήψεις είναι ιδανικές με προσοχή στο βάρος να μην είναι μεγάλο. 

 

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Kettlebell workout to increase strength,power & stability for sports. One arm swing,clean & press & rotate (16kg kettlebell) #personaltrainer #onlinepersonaltrainer #calisthenics #mma #bodyweightstrength #stayfit💪 #athensfitness #bodytransformation #strongfirst #kettlebellswings #kettlebelllove❤️

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Giorgos Katsibiris 🦍 (@giorgos_katsibiris) στις

Στην δεύτερη άσκηση(Swing and snatch) που επίσης μπαίνει σε κυκλικό πρόγραμμα οι στόχοι είναι οι ίδιοι και αφορούν την ενδυνάμωση του σώματος. Στο κυκλικό πρόγραμμα μπαίνει ανάλογα με το επίπεδο και η διάρκεια φτάνει από τα 40 δεύτερα μέχρι το ένα λεπτό

 

 

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

#kettlebellsnatch#kettlebellswings#kettlebellworkout#metabolicconditioning#personaltrainer#functionaltraining#athleteworkout#athensfitness#ufc#mmastrengthandconditioningcoach

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Giorgos Katsibiris 🦍 (@giorgos_katsibiris) στις